هزینه تعمیر الپتیکال

هزینه تعمیر الپتیکال

هزینه تعمیر الپتیکال

هزینه تعمیر الپتیکال چقدر است؟ این سوال و سوالات دیگر در مورد قیمت قطعات از جمله دغدغه هایی است که مشتریان هنگام تعمیر الپتیکال دارند و می خواهند بدانند این هزینه چقدر است؟ در ادامه سعی شده است به این سوالات پاسخ داده شود و اطلاعاتی در مورد میزان هزینه ها داده شود.

هزینه تعمیر الپتیکال در محل

هزینه تعمیر الپتیکال در محل را نمی توان به طور دقیق گفت زیرا همان طور که می دانید نوع تعمیرات متفاوت می باشد. هزینه تعمیر اسکی فضایی در محل را با توجه به عوامل مختلفی در نظر می گیرند که در ادامه به این عوامل اشاره می شود. تعمیر الپتیکال در محل از دیگر خدماتی است که این مرکز به همشهریان ارائه می دهد. با تماس مشتریان تکنسین های ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شده و کلیه تعمیرات اسکی فضایی در محل را انجام می دهند.

هزینه تعمیر الپتیکال طبق تعرفه

تعمیرات و خدمات تعمیر مانند نصب و سرویس الپتیکال در انواع و مدل های مختلف در این مجموعه طبق تعرفه انجام می گردد.  مرکز ما یعنی مرکز تعمیر تردمیل تهران با توجه به اصل مشتری مداری و رعایت حقوق و منافع مشتریان همواره سعی کرده است خدمات را با بهترین و مناسب ترین هزینه ارائه دهد.

جدول قیمت قطعات الپتیکال

در جدولی که در ادامه مشاهده می کنید می توانید قیمت مربوط به قطعات مختلف الپتیکال را مشاهده نمایید. البته توجه نمایید برای اطلاع از قیمت دقیق با توجه به مدل و نوع دستگاه خود با پشتیبانی و مشاوران ما تماس بگیرید.

نوع قطعهقیمت ( ریال )
تسمه شیاری الپتیکال900000 - 2300000
پنل اسکی فضایی یا الپتیکال3000000 - 5000000
تنشن برقی اسکی فضایی800000 - 4300000
دسته اسکی فضایی 500000 - 2500000
پدال اسکی فضایی800000 - 5500000
قطعات بدنه الپتیکال100000 - 1500000

برای اطلاع از قیمت های دقیق تر با توجه به مدل و نوع دستگاه و تعمیرات با پشتیبانی تماس بگیرید

عوامل موثر بر هزینه تعمیر الپتیکال

هزینه تعمیر اسکی فضایی یا الپتیکال در همه موارد یکسان نیست و به عبارتی می توان گفت در همه دستگاهها یک قیمت نیست و این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به هریک از این عوامل اشاره خواهد شد:

  • نوع خرابی الپتیکال
    از موارد بسیار مهم در تعیین هزینه تعمیر اسکی فضایی می باشد خرابی ها ممکن است جزیی باشد و یا اینکه نیاز به تعمیر تخصصی تر داشته باشند.
  • نوع تعمیرات
    خرابی و تعمیر اسکی فضایی ممکن است همراه با تعویض قطعات باشد که در این صورت هزینه آن با دستگاهی که فقط نیاز به تعمیر دارد متفاوت خواهد بود.
  • مدل و نوع الپتیکال
    همان طور که می دانید الپتیکال یا اسکی فضایی علاوه بر اینکه انواع مختلفی دارند مدل های آن ها نیز باهم متفاوت است بنابراین خرابی الپتیکال و در نتیجه تعمیرات دستگاهها با هم متفاوت خواهد بود.
  • نوع قطعات تعویضی
    بعضی از تعمیرات نیاز به تعویض قطعات دارند و این قطعات تعویضی با توجه به نوع و مدل دارای قیمت ها متفاوتی خواهد بود مثلا تسمه یا پنل در مدل های مختلف دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد.

برند های تحت پوشش مجموعه ما

مجموعه ی ما یعنی مرکز تعمیر تردمیل تهران با داشتن سابقه ی بسیار طولانی در زمینه ی انواع برند های تردمیل تخصص دارد. شما می توانید با توجه به برند تردمیل خود بر روی هریک از موارد زیر کلیک نمایید و یا با مشاورین ما تماس گرفته در خواست راهنمایی و تعمیرات نمایید.

تعمیر تردمیل شیائومی

تعمیر تردمیل جانسون

تعمیر تردمیل تن آرا

تعمیر تردمیل تاپ فرم

تعمیر تردمیل توربوفیتنس

تعمیر تردمیل تنتوری تهران tuntori

گستره خدمات مجموعه ی ما:

ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز تعمیر تردمیل در تمامی نقاط تهران آماده ی خدمت رسانی و ارائه ی خدمات هستیم. شما می توانید با توجه به محدوده ی جغرافیایی خود بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

تعمیر تردمیل صادقیه

تعمیر تردمیل میدان جمهوری

تعمیرات تردمیل غرب تهران

تعمیر تردمیل پاکدشت

تعمیر تردمیل در پردیس

تعمیرات تردمیل شمال تهران

تعمیر تردمیل در سعادت اباد

تعمیر تردمیل تهرانپارس

تعمیرات تردمیل شرق تهران

سایر مقالات:

تعمیرات تردمیل خانگی

هزینه تعمیر لوازم ورزشی

خرابی دوچرخه ثابت

هزینه تعمیر الپتیکال

علت خرابی تردمیل

هزینه تعمیر دوچرخه ثابت

ارورهای تردمیل

هزینه تعمیر تردمیل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *