علت خرابی تردمیل

علت خرابی تردمیل

علت خرابی تردمیل

علت خرابی تردمیل می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که در این قسمت به این دلایل اشاره می‌شود. با دانستن و بررسی هر یک از عواملی که علت خرابی تردمیل هستند می‌توانید آگاهی‌های لازم را در این زمینه به دست آورده و از بروز مشکل و خرابی برای تردمیل جلوگیری نمایید.

همچنین بامطالعه این مطالب درباره علت خرابی تردمیل و توجه به نکات گفته‌شده هزینه‌های کمتری را برای تعمیر تردمیل تهران متحمل خواهید شد.

عوامل و یا علت خرابی در تردمیل عبارت‌اند از :

متناسب نبودن وزن افراد و ظرفیت تحمل دستگاه

همان‌طور که می‌دانید تردمیل های ظرفیت تحمل‌های مختلفی دارند و چنانچه به این نکته توجه نشود و فردی با وزنی بیشتر از ظرفیت تحمل دستگاه روی آن راه برود به دستگاه فشار آمده و به‌راحتی و در مدت‌زمان کوتاهی خراب می‌شود این فشار باعث سوختن موتور تردمیل می‌شود.

استفاده نادرست از تردمیل

رعایت نکردن بعضی از نکات بسیار ساده باعث می‌شود که به تردمیل آسیب رسد و دستگاه دچار مشکل و خرابی شود یکی از این نکات به‌ظاهر ساده و مهم روشن کردن تردمیل می‌باشد.

ابتدا باید کف پای خود را بر روی تردمیل گذاشته و بعد دستگاه را روشن نموده و به‌صورت آهسته شروع به قدم زدن نمود و سرعت دستگاه از آرام به تند می‌باشد. رعایت نکردن همین نکته به‌ظاهر ساده باعث می‌شود اینورتر و یا برد راه‌انداز سوخته و تردمیل دچار خرابی شود.

عدم روغن‌کاری و سرویس تردمیل

از دیگر عواملی که معمولاً باعث خرابی تردمیل می‌شود عدم سرویس به‌موقع دستگاه و یا عدم روغن‌کاری تردمیل می‌باشد. در بعضی موارد هم روغن‌کاری تسمه تردمیل به‌درستی انجام نمی‌گیرد.

سرویس به‌موقع و همچنین استفاده از روغن باکیفیت ( روغن سیلیکون) باعث افزایش عمر تردمیل می‌شود.

 

نوسانات برق و تغییرات ولتاژ ورودی

ازجمله عوامل مهمی که هنگام استفاده از تردمیل باید به آن توجه کرد و در حفظ و نگهداری هرچه بهتر دستگاه مؤثر است میزان ولتاژ برق ورودی دستگاه می‌باشد. نوسانات برق باعث بروز مشکل و خرابی در دستگاه شده و می‌توان گفت یکی از رایج‌ترین علت خرابی تردمیل به شمار می‌آید.

عدم سرویس سنسور سرعت

ازجمله عوامل مهمی که می‌توان گفت علت خرابی تردمیل می‌باشد سنسور سرعت می‌باشد. با توجه به اهمیت این قطعه سعی کنید به‌طور سالیانه سنسور سرعت دستگاه را سرویس کرده تا عمر دستگاه شما طولانی‌تر شده و این عمل باعث افزایش عملکرد تردمیل می‌شود. چنانچه مشکلی برای سنسور به وجود آید تردمیل دچار خرابی می‌شود.

عدم نظافت و رعایت نکات مربوط به نگهداری تردمیل

وجود گردوغبار و جرم بر روی بعضی از قطعات مثلاً قسمت‌های نوار نقاله باعث می‌شود تا این جرم و گردوغبار وارد قسمت‌های پایینی شده و درنتیجه باعث خرابی در بردهای الکترونیکی شود. پس باید توجه داشته باشید که هرچند روز تردمیل خود را غبارروبی کرده و تردمیل را با آب و شیشه‌پاک‌کن تمیز کنید.

برند های تحت پوشش مجموعه ما

مجموعه ی ما یعنی مرکز تعمیر تردمیل تهران با داشتن سابقه ی بسیار طولانی در زمینه ی انواع برند های تردمیل تخصص دارد. شما می توانید با توجه به برند تردمیل خود بر روی هریک از موارد زیر کلیک نمایید و یا با مشاورین ما تماس گرفته در خواست راهنمایی و تعمیرات نمایید.

تعمیر تردمیل شیائومی

تعمیر تردمیل جانسون

تعمیر تردمیل تن آرا

تعمیر تردمیل تاپ فرم

تعمیر تردمیل توربوفیتنس

تعمیر تردمیل تنتوری تهران tuntori

گستره خدمات مجموعه ی ما:

ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز تعمیر تردمیل در تمامی نقاط تهران آماده ی خدمت رسانی و ارائه ی خدمات هستیم. شما می توانید با توجه به محدوده ی جغرافیایی خود بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

تعمیر تردمیل صادقیه

تعمیر تردمیل میدان جمهوری

تعمیرات تردمیل غرب تهران

تعمیر تردمیل پاکدشت

تعمیر تردمیل در پردیس

تعمیرات تردمیل شمال تهران

تعمیر تردمیل در سعادت اباد

تعمیر تردمیل تهرانپارس

تعمیرات تردمیل شرق تهران

سایر مقالات:

تعمیرات تردمیل خانگی

هزینه تعمیر لوازم ورزشی

خرابی دوچرخه ثابت

هزینه تعمیر الپتیکال

علت خرابی تردمیل

هزینه تعمیر دوچرخه ثابت

ارورهای تردمیل

هزینه تعمیر تردمیل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *