هزینه تعمیر تردمیل

هزینه تعمیر تردمیل

هزینه تعمیر تردمیل

هزینه تعمیر تردمیل چقدر است؟ این سؤال از مهم‌ترین و بیشترین سؤالاتی است که مشتریان از کارشناسان ما می‌پرسند. هزینه تعمیر تردمیل برای افرادی که از این وسیله استفاده می‌کنند و تردمیل آن‌ها نیاز به تعمیر و سرویس دارد بسیار مهم است.

هما ن طور که میدانید تردمیل ازجمله وسایل ورزشی می‌باشد که دارای استهلاک زیادی بوده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد. تردمیل از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده است. خرابی و تعمیر در هر یک از دستگاه‌ها متفاوت می‌باشد و به همین دلیل است که هزینه تعمیر تردمیل ها نیز متفاوت خواهد بود در ادامه به بعضی از هزینه‌های تعمیر تردمیل اشاره خواهد شد.

قسمت های مختلف تردمیل

عوامل مؤثر در هزینه تعمیر تردمیل

  • موتور
    زمانی که تردمیل دچار خرابی در موتور می‌شود ممکن است تردمیل نیاز به تعویض کامل موتور داشته باشد و یا اینکه نیاز به سرویس داشته باشد در این صورت هزینه‌ها متفاوت خواهد بود.
    موتور تردمیل در توان و قدرت‌های مختلفی وجود دارد همچنین ممکن است موتورها از نوع AC و یا DC برای تردمیل های باشگاهی و یا خانگی باشد که در هریک هزینه‌ها متفاوت خواهد بود.

هزینه تعمیر موتور تردمیل

  • تسمه تردمیل
    تسمه تردمیل به دلیل حرکتی که دارد و همچنین براثر اصطکاکی که در این قطعه وجود دارد نسبت به سیر قطعات در مدت‌زمان کمتری نیاز به سرویس و یا تعمیر و تعویض دارد. ازجمله خرابی‌های شایع در تردمیل خرابی و پوسیدگی در تسمه تردمیل می‌باشد.
    تسمه‌ها نیز با توجه به ضخامت و میزان تحمل وزن، جنس و سایز در انواع مختلفی بوده و قیمت‌های آن‌ها فرق دارد.
  • نمایشگر تردمیل
    از دیگر خرابی‌های شایع تردمیل که در موارد مختلف متفاوت می‌باشد خرابی در نمایشگر تردمیل می‌باشد با توجه به نوع خرابی که وجود دارد میزان هزینه‌ها متفاوت بوده و شما می‌توانید در مورد میزان هزینه‌ها با کارشناسان ما مشورت نمایید.
  • برد تردمیل
    برد تردمیلها دارای بردهای متفاوتی بوده و درنتیجه خرابی بردها نیز مختلف بوده و این تفاوت باعث متفاوت بودن میزان هزینه تعمیر خواهد بود با توجه به نوع خرابی و نوع برد تردمیل خود می‌توانید در مورد میزان هزینه‌ها از کارشناسان ما کمک گرفته و در مورد هزینه تعمیر سؤال نمایید.

برای اطلاع از قیمت‌ها جدول زیر را مطالعه نمایید

 

قطعاتقیمت ها ( تومان)
موتور DC300000 - 1200000
برد پایین تردمیل300000 - 1000000
نوار روی تردمیل250000 - 600000
قاب و پوشش دسته تردمیل20000 - 100000
ایمرجنسی( کلید اضطراری)20000 - 100000
موتور شیب35000 - 1000000

قیمت‌ها با توجه به مدل‌های مختلف متفاوت می‌باشد

 

  • سنسورهای تردمیل
    همان‌طور که می‌دانید سنسورها ازجمله قطعات مهم در تردمیل می‌باشند و ممکن است هریک از سنسورهای تردمیل دچار اشکال شده و نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد قیمت هریک از این سنسورها متفاوت می‌باشد.

برای اطلاع دقیق هزینه‌ها با پشتیبانی تماس بگیرید

  • شاسی تردمیل
    در بعضی از موارد ممکن است شاسی تردمیل نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد که با توجه به مدل و برندهای مختلف تردمیل شاسی در تردمیل ها متفاوت بوده و هزینه آن نیز فرق دارد.
  • وسایل جانبی
    با توجه به اینکه تردمیل دارای قطعات مختلفی می‌باشد باید گفت هزینه تعمیر و یا تعویض هریک از آن ازجمله پایه موتور، پروانه موتور، تسمه‌نقاله، ایمرجنسی، موتور شیب، قاب و کاورها، مهره‌ها در مدل و موارد مختلف متفاوت می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با مشاورین ما در مرکز تعمیر تردمیل تهران تماس بگیرد

برند های تحت پوشش مجموعه ما

مجموعه ی ما یعنی مرکز تعمیر تردمیل تهران با داشتن سابقه ی بسیار طولانی در زمینه ی انواع برند های تردمیل تخصص دارد. شما می توانید با توجه به برند تردمیل خود بر روی هریک از موارد زیر کلیک نمایید و یا با مشاورین ما تماس گرفته در خواست راهنمایی و تعمیرات نمایید.

تعمیر تردمیل شیائومی

تعمیر تردمیل جانسون

تعمیر تردمیل تن آرا

تعمیر تردمیل تاپ فرم

تعمیر تردمیل توربوفیتنس

تعمیر تردمیل تنتوری تهران tuntori

گستره خدمات مجموعه ی ما:

ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز تعمیر تردمیل در تمامی نقاط تهران آماده ی خدمت رسانی و ارائه ی خدمات هستیم. شما می توانید با توجه به محدوده ی جغرافیایی خود بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

تعمیر تردمیل صادقیه

تعمیر تردمیل میدان جمهوری

تعمیرات تردمیل غرب تهران

تعمیر تردمیل پاکدشت

تعمیر تردمیل در پردیس

تعمیرات تردمیل شمال تهران

تعمیر تردمیل در سعادت اباد

تعمیر تردمیل تهرانپارس

تعمیرات تردمیل شرق تهران

سایر مقالات:

تعمیرات تردمیل خانگی

هزینه تعمیر لوازم ورزشی

خرابی دوچرخه ثابت

هزینه تعمیر الپتیکال

علت خرابی تردمیل

هزینه تعمیر دوچرخه ثابت

ارورهای تردمیل

هزینه تعمیر تردمیل

3 پاسخ
  1. فروغ پروانه داوطلبی
    فروغ پروانه داوطلبی گفته:

    با سلام و ادب و احترام من یک دستگاه Felax …TM3650. از راین خیابان شریعتی حدود ۱۳ سال پیش خریداری کردم الان تسمه مشکل داره باید تعویض بشه و سرویس چون استفاده نمیکردم ضمنامن در رضوانشهر گیلان هستم لطفا راهنمایی بفرمایید خیلی ممنون میشم ……باسپاس داوطلبی

    پاسخ
  2. کشوری
    کشوری گفته:

    سلام روز بخیر
    تردمیل من روشن میشود ولی حرکت ندارد هزینه دیدن تردمیل و پیدا کردن اشکال ان چقدر هزینه دارد

    پاسخ
  3. غلامحسین امامی
    غلامحسین امامی گفته:

    دستگاه ما ویژن فیتنس مدلT9250 می باشد که مشکل تسمه نقاله دارد وبایستی تعویض گردداز حضورتان میخواستم بدانم در تهران شعبه دارید که برای تعویض تماس گرفت و درضمن ابعاد حدود۵۰*۲۸۰ یا ۲۸۱ است درضمن ضخامت تسمه نمی دانم چند است خوشحال می شوم اگر دراین زمینه بتوانید کمکم کنید.

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *